They doubted "nerfed" Pyke Mid but he is stronger than ever before

9 авг 2019
442 179 Приказа

Btw I'm giving away an Emerald Arcade Kaisa code in the comments (gave away 3 last vid so check your comment). Code gives champion + skin + chroma. Comment 1 for a chance to win and 2 for a chance to not win XD.
🍃 Follow the Stream! 🍃
www.twitch.tv/yamikazexz
Join Our Discord!
discord.gg/Yamikaze
Follow Me on Twitter!
twitter.com/Yamikazexz
----------------------------------------------------------------------
👑 Follow the Editor! (Syfer) 👑
Twitter: twitter.com/SyferEDM
RSworld: rsworld.info/cd/sMcsAaj7Tr7WkE4SvblOyg.html
----------------------------------------------------------------------
Outro song:
Track: Myrne - Steppe (feat. JJ)
Music provided by Ninety9Lives
Stream / Free Download: 99l.tv/steppeYU

Коментара
  • Yami:It's not even funny Also Yami:*Laughs in despair*

    _LegendaryFeeder__LegendaryFeeder_Пре месец
  • 4:20???

    MemeLord72 Cyber PandaMemeLord72 Cyber PandaПре месец
  • 1

    Miķelis DzelveMiķelis DzelveПре 2 месеца
  • You know shits about to go down once the music starts playing.

    TonTon The BardTonTon The BardПре 2 месеца
  • pyke balanced 123

    HardFNHardFNПре 2 месеца
  • My smurf name: Pykebalanced123

    Victor BezerraVictor BezerraПре 2 месеца
  • 1 bby

    TheVito24TheVito24Пре 2 месеца
  • Pyle broken 1234 ;)

    Caius Gordon- BrunoCaius Gordon- BrunoПре 3 месеца
  • League Players in 2020: "Hey i've seen this one" *Deja vu*

    Weeb On The InternetWeeb On The InternetПре 3 месеца
    • LOL

      Kayn The shadow reaperKayn The shadow reaperПре 2 месеца
  • "pyke balanced 123" if you still watching xd

    Flash HugoFlash HugoПре 3 месеца
  • So cringe af

    Chief CanoChief CanoПре 4 месеца
  • Pyke balanced 123 :))))

    Mihai VMihai VПре 4 месеца
  • 1 I wanna die

    Dark ProdigyDark ProdigyПре 4 месеца
  • Pyke balances 123

    Miracle036Miracle036Пре 5 месеци
  • Is that a over lay on his ability bar?

    Artem GurtovyiArtem GurtovyiПре 5 месеци
  • 7:28 his ult just went from 10 sec cdr to 0

    Dr. Edward RichtofenDr. Edward RichtofenПре 5 месеци
    • that was old presence of mind

      COSMIC GOWCOSMIC GOWПре 4 месеца
  • Pyke balanced 123

    Matija VukelićMatija VukelićПре 5 месеци
  • 2 Let's not win this xD

    Dr SmirkDr SmirkПре 5 месеци
  • Someone remember Davemon rank1 Pyke mid destroyed Yami’s Talon xd

    Kevin Le VlogKevin Le VlogПре 5 месеци
  • pyke balanced 123, this video made me want to play pyke lol

    ContageouseContageouseПре 5 месеци
  • So pike ult is just axe culling blade from dota?

    CringeNameCringeNameПре 5 месеци
  • Pyke balanced 123

    Sentinel4Sentinel4Пре 5 месеци
  • Pyke balanced 123

    Sentinel4Sentinel4Пре 5 месеци
  • face reveal is epic

    Sentinel4Sentinel4Пре 5 месеци
  • face reveal is epic

    Sentinel4Sentinel4Пре 5 месеци
  • Am I good. I did a 1v4. And well I missed my tornado and yi use his q so no penta. :(

    Muda muda vs ora ora Who will winMuda muda vs ora ora Who will winПре 5 месеци
  • That Vine reference at 3:10 just butters my biscuits!

    BlockBreakerBlockBreakerПре 5 месеци
  • Pyke balance 123 Xd, because I am still watching.

    ThokiThokiПре 5 месеци
  • Pyke balanced123

    Zu5secZu5secПре 5 месеци
  • Now i have a strange urge to play Pyke

    ErebusErebusПре 5 месеци
  • 10:28

    BILAL HUSSAINBILAL HUSSAINПре 5 месеци
  • Pyke balance 123

    Johnny DengJohnny DengПре 6 месеци
  • the turtles in time music is fireeeeeeeeeee and now u get a sub and bell

    stilltippin85stilltippin85Пре 6 месеци
  • "I'm 1000 gold worh so I should not die" *after 5 seconds* Ints and misses ult

    Manoilescu BogdanManoilescu BogdanПре 6 месеци
  • Pyke balanced 123

    xXBurnstarXxxXBurnstarXxПре 6 месеци
  • Thats not even funny *continues laughing*

    adventure videos onlineadventure videos onlineПре 6 месеци
  • pyke balanced 123 :))

    Sean JiSean JiПре 6 месеци
  • that is not him is it? @10:28

    sydsydПре 7 месеци
  • is that really your pic? and i wanna ask if u have EUNE acc😋

    Ivan ZebaIvan ZebaПре 7 месеци
  • pyke is not balanced at all 123

    BDJBDJПре 7 месеци
  • 3:10 how many nigerias are in my store

    PlaceboプラセボPlaceboプラセボПре 7 месеци
  • Boiiu

    SpringcanSpringcanПре 7 месеци
  • 1

    Mathew JonesMathew JonesПре 7 месеци
  • 1 2 pyke balanced 123 :d

    Sarah SarahSarah SarahПре 7 месеци
  • Pyke123 face reveal at end, yikes that voice dont fit that body

    ghostface killer111ghostface killer111Пре 7 месеци
  • the first fight, that kat fucked up the combo sooo bad XD

    123 wholepear123 wholepearПре 7 месеци
  • I went through comments, seeing if I was the only dumb person that watched 'till the end, nice face reveal BY THE WAY , 1 and 2 I guess, I know i'm not winning anyway :)

    Kibå DazzKibå DazzПре 7 месеци
  • Literally gets farmed by pyke then plays him nami your a fat clown

    cody leckbeecody leckbeeПре 7 месеци
  • pyke balanced 123

    Edwin BellamyEdwin BellamyПре 8 месеци
  • pyke balanced 123

    George BGeorge BПре 8 месеци
  • That sexy whisper: "Who's next? See ya."

    Marie NguyenMarie NguyenПре 8 месеци
  • Pyke balanced 123😂

    Jakub MašekJakub MašekПре 8 месеци
  • Davemon btw

    Jezka Lyhn BelenJezka Lyhn BelenПре 8 месеци
  • Pyke balanced 123

    NoobLegendBoyNoobLegendBoyПре 8 месеци
  • 263k+ views , but only 140k subs :)))) but anyway ... yami , ur still in my heart :))

    Nguyễn TùngNguyễn TùngПре 8 месеци
  • Pyke balanced 123

    TraficuTraficuПре 8 месеци
  • isnt the 9999 true damage not shared gold from the execute ult?

    Dakota ArmstrongDakota ArmstrongПре 8 месеци
  • Smurfing in plat and thinks he's good

    Richard LiRichard LiПре 8 месеци
  • 1:28 song?

    David The SealDavid The SealПре 8 месеци
  • pyke balenced 123

    bot kha'zixbot kha'zixПре 8 месеци
  • Pyke balanced 123

    Julien BertrandJulien BertrandПре 9 месеци
  • Pyke balanced 123

    Dangelo Aarón Cabrera LoyolaDangelo Aarón Cabrera LoyolaПре 9 месеци
  • Pyke balanced 123 Btw is that you reall face? XD dont think so 😂

    Hmmm PatheticHmmm PatheticПре 9 месеци
  • Pyke balanced 123 Yamikazexz - face reveal h chiseled af bruh

    ItsMohdiiiItsMohdiiiПре 9 месеци
  • PROPS to the editor for the 1 2 3 4 joke, if you know the vine you know the vine

    Maik DreijerMaik DreijerПре 9 месеци
  • Back when Pyke mid was Viable

    THIS GUY HDTHIS GUY HDПре 9 месеци
  • 10:27 there

    EXTROMAZEEXTROMAZEПре 9 месеци
  • 0:56 lol for a moment i thought my phone rang XDDD

    gepe 123gepe 123Пре 9 месеци
  • Pike balanced 123

    KCMasterzKCMasterzПре 9 месеци
  • Pyke balanced 123

    Alan BlackerAlan BlackerПре 9 месеци
  • pyke balanced 123 You look like you have a deep voice but you don’t, no flame xd

    SR SorrowSR SorrowПре 9 месеци
  • this is why I hate Pyke, he's got CC, he's got tools to get out, he's got massive dmg with his ult that he can use more then once, and even then is on a low cooldown, sure hitting his CCs take skill if he invis. you can chase or just root him and burst him but damn, if one of your teammates dies, he just starts to ult all of you, and even if he doesn't get a double or a triple, he's still done enough to ensure his team wins the fight. A Champ that is godly when played right, and still works when played bad shouldn't exist.

    QuintessenceGamingQuintessenceGamingПре 9 месеци
  • The best song in r

    Μάριος ΤόγιαςΜάριος ΤόγιαςПре 9 месеци
  • Well...i guess Pyke is not a support anymore... =)))

    AndroKingGamer 1AndroKingGamer 1Пре 9 месеци
  • Pyke balanced 123♥️

    Милош ПејановићМилош ПејановићПре 9 месеци
  • Pyke balanced 123 Talon be wishing.

    Leochi GamingLeochi GamingПре 9 месеци
  • 1 Lvl 7 kaisa Pls :3

    ValsssValsssПре 9 месеци
  • Idk who took more physical abuse during these games. Your opponents or your QWER keys

    WildmanPhamWildmanPhamПре 9 месеци
  • Here on the PH server, specially in low elo, no one really cares about pyke's gold advantage, all they see is a champion that can "KS" easily

    ZeitrafferZeitrafferПре 9 месеци
  • Pyke not balanced at all xd 123

    Lukas ColaLukas ColaПре 9 месеци
  • 1

    Antonio Andrei GianiAntonio Andrei GianiПре 9 месеци
  • Kaiba: Activates a spell card. Yamikaze: 2:11

    TheLoyal HoundTheLoyal HoundПре 9 месеци
  • Pyke balenced 123

    lιgнтsερтιcεүε мclσυgнlιηlιgнтsερтιcεүε мclσυgнlιηПре 9 месеци
  • 1

    LucaaLucaaПре 10 месеци
  • Pyke balance 123

    ƒorsytheƒorsytheПре 10 месеци
  • "fun champ"

    Saint GooeySaint GooeyПре 10 месеци
  • The cat noise when nid was killed fucking got me xD

    Neal SandyNeal SandyПре 10 месеци
  • 1 hiya yami, started playing talon cuz of you, not sure if that’s a good thing

    csatw !csatw !Пре 10 месеци
  • 1 pls

    Søren HansenSøren HansenПре 10 месеци
  • original thumbnail

    Justin BealJustin BealПре 11 месеци
  • okay the true thing im a pyke main but thats a bonus

    AxelX AxelxAxelX AxelxПре 11 месеци
  • Bro delete this video :))) I am climbing like never before i have 85% win rate and been doing this since first nerf

    AxelX AxelxAxelX AxelxПре 11 месеци
  • Damn, Pyke mid stronger than before in plat / low dia elo ... Who would have thought ...

    DozdoDozdoПре 11 месеци
  • pyke balanced 123

    SchenksSchenksПре 11 месеци
  • Fuck your voice

    Clumsy ClumsyClumsy ClumsyПре 11 месеци
  • 2 nice comp of pyke lol pykebalanced123

    Puppers Dot mePuppers Dot meПре 11 месеци
  • cheeky press R montage gotta love pyke

    Asset GabdushevAsset GabdushevПре 11 месеци
  • 1,2,3,4 how many bronzes are in my lane

    French BaguetteFrench BaguetteПре 11 месеци
  • 1 plz

    JustCallMeLINXJustCallMeLINXПре 11 месеци
  • Coming from a straight male but that jawline is nutty.

    Shrek OgreShrek OgreПре 11 месеци
RSworld