Proving my Talon vs Yassuo & Trick2g in Twitch Rivals Scrims

25 нов 2019
752 073 Приказа

About to go 3-0 and make playoffs today (11/24) 11am PST @ www.twitch.tv/yamikazexz so come watch :D
🍃 Follow the Stream! 🍃
www.twitch.tv/yamikazexz
Join Our Discord!
discord.gg/Yamikaze
Follow Me on Twitter!
twitter.com/Yamikazexz
----------------------------------------------------------------------
👑 Follow the Editor! (Syfer) 👑
Twitter: twitter.com/SyferEDM
RSworld: rsworld.info/cd/sMcsAaj7Tr7WkE4SvblOyg.html
Twitch: www.twitch.tv/syferhalo
----------------------------------------------------------------------
Song: RUQOA - This Summer (ft. Saloon)
Stream: soundcloud.com/exobolt/this-summer
Download: ffm.to/exobolt006

Коментара
  • btw the img at the start of the vid is NOT a face reveal, its just a twitter meme that my editor has put in a few vids now. that is all have a good day see u guys when i 3-0 rivals in a few hours 🤠

    YamikazeYamikazeПре годину
    • damn really thought that was you

      clueless guyclueless guyПре 3 месеца
    • @Eren Kizilca finnaly ♥♥♥

      Mazen MohamedMazen MohamedПре 5 месеци
    • @Mazen Mohamed he did xd

      Eren KizilcaEren KizilcaПре 5 месеци
    • no shit

      MccninjaMccninjaПре 6 месеци
    • I'm p sure thats you, you sound like a ripped chad

      AnsiroAnsiroПре 7 месеци
  • nocturne is so good in mid lane

    UHC MqskUHC MqskПре 6 дана
  • Why does you hud look so cool?

    TinonskiTinonskiПре 12 дана
    • He had a stream overlay for the hud. It looks normal for him

      Bendy BisonBendy BisonПре 8 дана
  • talon op

    CyuubiCyuubiПре месец
  • God bless Yami so much in this tournament

    RazmiRazmiПре месец
  • I recently gave up on lol cause i cant even win in bronze i dont know how good u must be but i give up watching u made me a little better but not good enaugh

    JAX_2JAX_2Пре 2 месеца
    • It shouldnt be that hard i got into silver 2

      Just your average weebJust your average weebПре месец
  • That guy: uH tAloN iS sO crIngE :((((( Also him: *Mains yasuo*

    Mr. Mystery MannMr. Mystery MannПре 2 месеца
    • "that guy"

      Kon GorKon GorПре месец
  • Yassuo: gets killed by an assasin. Also yassuo: BrOkEN

    Great Big LummoxGreat Big LummoxПре 4 месеца
  • Hmm

    KevinKevinПре 4 месеца
  • 9:58 LOL

    The PhapperThe PhapperПре 4 месеца
  • This guy flex himself too much

    Waryemez EzWaryemez EzПре 4 месеца
  • 0:41 that music will be my spotify music when i play league

    Rasmus MossbergRasmus MossbergПре 5 месеци
  • Moe, a yasuo main, saying a champion is cringe. HILARIOUS

    MinguriMinguriПре 5 месеци
  • These dudes are good when they beat up on low elo players but get just as recked when they play against players in their own tier. Hmmm

    marcus larwamarcus larwaПре 5 месеци
  • Snake player :^)

    ImProBowlesyy HDImProBowlesyy HDПре 5 месеци
  • snake player

    Weeb GamingWeeb GamingПре 6 месеци
  • snake player xD

    Marco OrtizMarco OrtizПре 6 месеци
  • I came a bit late but, Yamikaze for President

    Benny L.Benny L.Пре 6 месеци
  • I am confusion, he mains yasuo and says talon is a cringe champ

    ShinyKShinyKПре 6 месеци
  • yo: i know this video is super old but what do the numbers mean from junglers in chat? i see it in high elo games and assume its tracking where the enemy is but i cant seem to decipher what the numbers mean. Time? but it gives no location

    IamNinjaDodoIamNinjaDodoПре 6 месеци
    • IamNinjaDodo np

      For AFriendFor AFriendПре 6 месеци
    • @For AFriend yea I figured it out while playing earlier but couldn't be bothered looking for the comment. Thanks for the answer tho :D

      IamNinjaDodoIamNinjaDodoПре 6 месеци
    • I don’t completely understand ur question but I believe your talking about the “time stamps” when someone speaks or pinged. High elo can use this a reference to check when someone ulted or used an ability because they ping who did what often

      For AFriendFor AFriendПре 6 месеци
  • And this is why i main talon rn

    AstridAstridПре 6 месеци
  • I love moe but something is wrong with him lmao xd

    CoraziCoraziПре 6 месеци
  • 3:47 1 health OMFG

    JPJPПре 7 месеци
  • The audacity of a YaSuO MaiN 😂

    SSG A70SSG A70Пре 7 месеци
  • Yasuo 1trick says that talon is cringe, interesting pepega.

    Kit KatKit KatПре 7 месеци
  • This champion is absolutely ass and is lvl 1 difficult so ban talon every game

    Thorubas MahelfiThorubas MahelfiПре 7 месеци
  • This champion is absolutely ass and is lvl 1 difficult so ban talon every game

    Thorubas MahelfiThorubas MahelfiПре 7 месеци
  • 3:47 that moment when he had 1 hp

    VerucaChanVerucaChanПре 7 месеци
  • What's the rule to these scrims? Can they not ban specific champs? I see people usually get their champs, and they always let your Talon through...

    SalmontresSalmontresПре 7 месеци
  • Yami saying he ain't the dude in the beginning but when face reveal comes out it's him

    KuncuKuncuПре 7 месеци
  • by seeing Yassuo I just remembered you need to 1v1 Faker it would be really interesting

    Michael ChristidisMichael ChristidisПре 7 месеци
  • A damn snake player

    SavoinenSavoinenПре 7 месеци
  • 0:01 this is the same pic you used on tinder!

    happyyface66happyyface66Пре 7 месеци
  • snake player

    Jeer and Chirp with a cup of tea.Jeer and Chirp with a cup of tea.Пре 8 месеци
  • You dont need to prove shit to trick2g, hes d4 lol

    JadedTrekkieJadedTrekkieПре 8 месеци
  • That champ is so cringe. Oh really yasuo barrier fu.

    Xristos AvatagelosXristos AvatagelosПре 8 месеци
  • What is that Noc spin attack?! I main Noc but never done that...

    Joseph FigueroaJoseph FigueroaПре 8 месеци
  • I pray for those who are unlucky enough to face yamikaze talon

    Greg BaraksGreg BaraksПре 8 месеци
  • The hell yami every talon main 2nd choice is nocturne that what i always do to.🤣

    jun rego villajun rego villaПре 8 месеци
  • How lucky u need to be for the trick not pick his dyr

    Sergej MartacSergej MartacПре 8 месеци
  • “That champ is so cringe” *MAINS YASUO*

    nohanohaПре 8 месеци
    • @Nicolas Camargo one of them always remains annyoing while the other stops being annoying a little bit later

      Just your average weebJust your average weebПре месец
    • @Just your average weeb i prefer being killed by a champ that is annoying than a champ that requires 0 skill and its annoying as well

      Nicolas CamargoNicolas CamargoПре месец
    • @Bako Levente actually yeah *really*

      Just your average weebJust your average weebПре месец
    • Nah not really

      Bako LeventeBako LeventeПре 8 месеци
  • 0:01 This guy is Yamikaze? LOL streamers don't usually work out except tyler1 I am surprised LOL

    LustralsLustralsПре 8 месеци
    • @OPS-NOOB lol that's what I thought

      LustralsLustralsПре 8 месеци
    • no he isn't

      OPS-NOOBOPS-NOOBПре 8 месеци
  • i love ur vids omg ima simp over u

    KrakatoaKrakatoaПре 8 месеци
  • What's a snake player

    Austin AAustin AПре 9 месеци
  • U sound rly asian

    SkyRedKing OfficialSkyRedKing OfficialПре 9 месеци
  • Yassuo actually just fucking sucks

    Amiel Nehemiah VillanuevaAmiel Nehemiah VillanuevaПре 9 месеци
  • You are actually dirty for picking noc though.. you coulda respected and 1v1d both your 1 tricks

    Adam CrawleyAdam CrawleyПре 9 месеци
  • Can someone tell me what it means when he does '807 jf', i play the game but i see no one do that cause im trash

    VapourizionVapourizionПре 9 месеци
  • Lmao says the fkn yasuo main

    Evan ZekiEvan ZekiПре 9 месеци
  • Ik y u can always win thoose yts! That's BC u know how to communicate with other people, teach your teammates something new and carry. That's y I like ur content UwU

    Tristana :DTristana :DПре 9 месеци
  • ty for beating both moe and trick

    Loay Awad لؤى عوضLoay Awad لؤى عوضПре 9 месеци
  • Epic video for yami as always

    Aliy EbdaaAliy EbdaaПре 10 месеци
  • Wait, are you in the blind mode?

    Carlos TeixeiraCarlos TeixeiraПре 10 месеци
  • Snake player

    ikill fhikill fhПре 10 месеци
  • "Moe needs to stop feeding..."

    XxILikePie03XxILikePie03Пре 10 месеци
  • Im a new lol player and i wanna ask what do those things in chat mean like at 2:09 jg807 sup930 mid940 ad 945, what do they stand for?

    CrixCrixПре 10 месеци
    • those r cd on flash

      Tang WulinTang WulinПре 9 месеци
  • 5:10 i hear a banger

    Kaya NavaroKaya NavaroПре 10 месеци
    • @joosy mad dummy from undertale

      Bendy BisonBendy BisonПре 8 дана
    • Kaya Navaro what is the name of the song do you know?

      joosyjoosyПре 9 месеци
  • Moe says talon is cancer and plays a cancer champ himself , the irony xD

    SamuelofRiviaSamuelofRiviaПре 10 месеци
  • yami wont face reveal bc he is tiny asain boy

    ColeyGuacamoleyColeyGuacamoleyПре 10 месеци
  • Fuck mirror match up games

    Taylor ClarkTaylor ClarkПре 10 месеци
  • ahhahahaha rage of yassuo is as always cringe lol😂

    Ryusei KimuraRyusei KimuraПре 10 месеци
  • why does yassuo loses everygame isee XD

    IAmDavantIAmDavantПре 10 месеци
  • i understand its to help make sure people hear call outs, I cannot stand the triple repeats whenever they are going to do something. Maybe I have more keen hearing while playing, I dont need to hear the same sentence three times in a row.

    Shawn ValentineShawn ValentineПре 11 месеци
  • Speak for yourself Moe, Your champion is more cringier damn, im currently in the phillipines, And i saw this 10 years old kid play yasuo in fucking diamond, He's playing in a computer shop, Good thing i did ask that kid.

    Captain InfiniteCaptain InfiniteПре 11 месеци
    • @Captain Infinite me level 42 bronze 3 level 7 rengar main

      PRO GAMERPRO GAMERПре 10 месеци
    • @Captain Infinite I just want to know

      PRO GAMERPRO GAMERПре 10 месеци
    • PRO GAMER Hmm? Captain Key Lvl 30 Gp main Why? I don’t play a lot Prefer fighting games

      Captain InfiniteCaptain InfiniteПре 10 месеци
    • In the game

      PRO GAMERPRO GAMERПре 10 месеци
    • What is your name

      PRO GAMERPRO GAMERПре 10 месеци
  • What does diff mean bro i keep seeing it my games people calling me “jungle diff”

    Tricky GhostTricky GhostПре 11 месеци
    • short cut for difference

      bsuudn besubsuudn besuПре 10 месеци
  • A Yasuo main playing Ryze calling Talon cringe...

    TheLoneCabbageTheLoneCabbageПре 11 месеци
  • Eh, gimmicks are pretty cringe. Couple that with one tricking...

    Hard Boiled AleksHard Boiled AleksПре 11 месеци
  • Not gonna lie. No matter how good yasuo is, he will never beat nocturne in 1v1 early. Not a chance. He cant use tornado so no ult for yas and noc has all time he needs to kill yas with fear and shield XD rip moe

    SlayZeTSlayZeTПре 11 месеци
  • Less poki thicc, MORE MOE THICC

    Ricardo LandivarRicardo LandivarПре 11 месеци
  • 1:31 please someone explain what does "jg 807" means I know some people do that for all the roles but I don't know what does it stand for is it gold exp health or what please tell me

    ZarezZarezПре 11 месеци
    • jerry the mouse i know this is insanely late but it’s to time their flashes. “jg 807” meaning jungle flash 08.07 etc

      Käften IdiotKäften IdiotПре 8 месеци
    • i know this is insanely late but it’s to time their flashes. “jg 807” meaning jungle flash 08.07 etc

      Käften IdiotKäften IdiotПре 8 месеци
    • and I don't understand what the fuck is that supposed to be

      jerry the mousejerry the mouseПре 11 месеци
    • im always seeing this in PH Server only in diamond up

      jerry the mousejerry the mouseПре 11 месеци
  • somebody can explain to my why they said "jg 807 sup 930 ad 945 " ? 1:54

    NudhelNNudhelNПре 11 месеци
    • Flash times

      Andrew MeanyAndrew MeanyПре 11 месеци
  • Your sound is so cringe please dont talk to much

    ReKKTTReKKTTПре 11 месеци
  • Imagine thinking talon needs skill

    NurS WasserNurS WasserПре 11 месеци
  • What are the numbers that they type in chat? (Sorry new subscriber here)

    FrychieFrychieПре 11 месеци
  • 0:01 who is he whats his instagram

    X1 HangyulX1 HangyulПре 11 месеци
  • Yami i can't read that fast :(

    Brett RigbyBrett RigbyПре 11 месеци
  • Nah..

    YassuoYassuoПре годину
  • cringe d'pengu emote bro

    leshiyleshiyПре годину
  • Can someone explain to me what those number they write after every Jill means? Like „Jgl 804“?

    Vukasin DajicVukasin DajicПре годину
  • Yassuo is such a joke of a player and a clown... jesus christ

    Fin TuberFin TuberПре годину
  • Snack gamer

    Long BatmanLong BatmanПре годину
  • Hello yami. I recently discovered your channel and I gotta say I am impressed of how good and knowledgeable you are game-wise. I just have one question for you. In many of your vids, I noticed in chat that either you or your teamates will sometimes type something like mid1105, or f.e. in this vid 1:30 jg 807. Now, I am silver 2 currently, close to gold, but I have been playing for less than a year sooo you can't really blame me. That being said, I am always trying to improve and learn new things about the game so my question for you is : is this some high elo way of chatting that I am not familiar with or is it something between you and your friends/premades? I am just curious, because in the rare occasion I sometime end up in high elo I want to be aware of small things like that, cause I don't think anyone is going to have the patience or the time to explain subtle details like that uk. Anyways, hope u notice me senpai xdd . Have a good one buddy and keep doing your thing :))

    HONKAI NONOHONKAI NONOПре годину
    • Jungle flash cool down 8:07

      Dennis RilloDennis RilloПре 3 месеца
    • Its the summoner cooldown

      Dennis RilloDennis RilloПре 3 месеца
  • Stop trying to take fame from moe dude

    kevins chanelkevins chanelПре годину
  • I will be main talon because of you

    Omar HanyOmar HanyПре годину
  • Anything is completely fair viable and worth it however to kill a fucking yasuo player

    Ben AlexanderBen AlexanderПре годину
  • I agree talon is a dumb champ. Especially if ur an adc.

    Riner WainklerRiner WainklerПре годину
  • so thats what a functional team sounds like hmmm, one of my mates doesnt even heal completely when recalled he instantly start walking like thats just yikes bro

    Funko MemesFunko MemesПре годину
  • Snake player

    QueviceQueviceПре годину
  • and again didn't 1v1 untill he got fed

    Павле Лукић Е11Павле Лукић Е11Пре годину
  • Yami has been firing so many shots at Moe lol

    Robert VRobert VПре годину
  • *See's the thumbnail* Me:bruhh says the guy who always playing a cancer champ

    Ainsworth WinterfrostAinsworth WinterfrostПре годину
  • Imagine maining irelia&yasuo and akali and calling other champions cringe

    Babatunde OlatunjiBabatunde OlatunjiПре годину
  • 5:27 undertale music (mad dummy theme)

    hehe xdhehe xdПре годину
  • The yasuo main said the c-word

    Bryan CBryan CПре годину
  • How i can found you on instagram?

    Andrei CiprianAndrei CiprianПре годину
  • Just wait until they bust out Adrian again. Still love Sanchovies

    LoFi RivenLoFi RivenПре годину
  • Moe saying talon is cringe must be a troll.. he mains yassuo

    Rob BrownRob BrownПре годину
  • "that champion is so cringe" -Yasuo main

    AspectAspectПре годину
    • Yasuo requires more skills dipshit.

      GmanGmanПре годину
  • I don't mid often, but when I do, I ban Talon. If Rito won't remove that champion, I will, from my games at least. Fuck Talon lmao.

    EchoEchoПре годину
  • Undertale song poppin there, cant remember the name tho

    Toribio KermitToribio KermitПре годину
RSworld